Tilbudspakke for gründere og oppstartsbedrifter!
Tilbudspakken for gründere og oppstartsbedrifter gir deg en svært gunstig pris på merkehefte, logo, visuell identitet, designhåndbok, markedsmateriell og nettside? Les mer
Logo og identitetsdesign
En logo med tilhørende visuell identitet skal gjenspeile virksomheten. Det visuelle er et hjelpemiddel for å skape gjenkjenning hos kunden og differensiering i forhold til konkurrenter. Les mer
Infografikk
Infografikk er grafisk visuell representasjon av informasjon/ data/ kunnskap. Målet er å presentere innholdet så klart og tydelig som mulig slik at innholdet blir enklere å forstå. Les mer
Illustrasjon
En illustrasjon skal forklare, forsterke eller belyse en ide/ innhold/ mening/ tekst slik at den fremstår mer tydelig. Illustrasjoner kan også benyttes som virkemiddel i en visuell identitet. Les mer
Magasindesign
I et magasin må det legges til rette for best mulig lesbarhet og rask oppfattelse av innholdet. Dette kan gjøres med virkemidler som typografi, farger, illustrasjon m.m.
Pakningsdesign
Emballasjen skal reflektere merkevaren, samtidig som det må tas hensyn til for plassering i butikk, differensiering i forhold til andre merker, hensiktsmessig utforming og materialbruk. Les mer
Bokomslag
Omslaget er bokens ansikt utad og det som møter den potensielle kjøperen. Bokomslaget skal reflektere innholdet og stå ut i mengden i forhold til andre bøker i f.eks. bokhandelen. Les mer
Webdesign
Nettsiden er en del av virksomheten og bør derfor ha det samme visuelle uttrykket som resten av merkevaren. Husk viktigheten av relevant informasjon og enkel navigering. Les mer
Markedsmateriell
Har du behov for hjelp til å få utformet markedsmateriell som f.eks. bildekor, annonser, visittkort, brosjyre, produktkatalog? Les mer
Nettkurs i identitetsdesign
Et lavterskel nettbasert designkurs for deg som ønsker en kort og enkel innføring i merkevarebygging og identitetsdesign. Les mer